Pictures



Jag har tagit lite nya bilder med min kamera idag! Ni ser en av dem här ovanför.
Skolan var vädligt lugn idag, vi hade bara 2 ynka lektioner, först Hemkunskap och sen efter det så hade vi matte. Så det blev en kort dag, slutade redan 11.50. Det var väldigt skönt!

Jag blev inte läxfri idag heller, jag har prov att göra imorgon, imed jag var sjuk igår. Men det ska nog gå bra (hoppas jag) men jag får göra mitt bästa så ska det nog kunna bli något utav det. Just nu så sitter jag och lyssnar på musik och tar det lugnt, orkar inte träna på provet mer. Men jag tror jag har koll på det nu!

På lördag så ska jag och mamma in till malmö för att köpa nya skor! Jag hopppppas på att jag kanske skulle kunna få mina älskade skor. ♥

Nu ska jag inte skriva mera ointressanta saker, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Elin

Har nog inte sagt de..

Men ÄLSKAR dina bilder<3333333 Du är värsta proffset ju...(L)

2010-10-14 @ 21:59:00
Postat av: Berna

Fiin bild!(: <3

2010-10-16 @ 16:42:37
URL: http://bernnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0