Freaky me.



Jag satt och tittade på lite bilder sen somras och nu ställer jag frågan till mig själv, VARFÖR ska jag alltid göra något failat uttryck på bild? HAHA jag dör. Jag saknar min fina bruna färg, jag var ändå rätt brun! Jag saknar sommaren, värmen framförallt!

Idag så mådde jag inte så bra så jag stannade hemma från skolan, men det betydde inte att jag kunde ta det lugnt utan jag var tvungen att plugga! Men jag tror jag har lite bättre koll på det nu!

Nu ska jag chilla lite och sen blir det att plugga igen! Men vi hörs!

Kommentarer
Postat av: JJohanna

yeah vi var rätt bruan du och jag. men emelie och karo var sisådär :P hehe

Men hoppas nu att du har pluggat in so så du kan få bra. Man kan ju alltid hoppas att man får g gick ej bra för mig :( <3

2010-10-13 @ 17:53:42
URL: http://elisejohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0